1/23/0020

Emily's Birthday!!

Our princess Emily turned 4 in January 22nd.

We had her birthday party on January 21st. We went to McCormick-Stillman RailRoad Park.

Our best friend Potts Family went with us also.

Emily and other children had lots of fun at this park.
They road a train and carousel.
I had to go with Kota to him to ride a carousel and I got dizzy.

I don't think I want to ride carousel again........
Anyway It was very fun and here is a park web site.
In the evening we had a bithday cake and emily got some presents.
She was a "Happiest little Girl in the whole wide world!!"


1月22日はえみりの誕生日で彼女も4歳に!!
21日がちょうどブライアンも仕事が休みだったからこの日に誕生会をすることに。
一番仲の良いポッツ家族を誘って公園に行ってきました。
汽車とメリーゴーランドのある公園で子どもたちは大喜び!?
こうたは保護者同伴でないと乗り物に乗れなかったのでメリーゴーランドに付き添うことに・・・。
私:目が回って気分が悪くなる・・・・・次はダディーに付き添ってもらうぞ。
こうた:半分楽しみ、半分こわがる・・・。
えみりはプリンセスになった気分だったらしく大満足!
夕方、家でバースデーケーキを食べて誕生日プレゼントをもらったえみりは「世界一幸せ!」な女の子でした。

1 件のコメント:

Julie さんのコメント...

Happy (late) Birthday Emily!! Looks like it was loads of fun!