2/26/0020

Salt Lake City



タバナクルのパイプオルガン


約30分の演奏を子どもたちと一緒に聞きました。


3人ともダディーがいなくてもけっこう静かに座って聞いていました。




ユタ州ソルトレーク市に行ってきました。ブライアンの仕事の集会があり、一人で運転させていくのもかわいそうかな?と心配もあって私と交替しながらの方が楽かな?ということで家族総出で行きました。



ソルトレークは道端に雪かきされた後の雪があちこちに残っていて、子どもは大喜び!!



「寒い~!」と言いつつ何回も雪遊びしてた。



ユタにいる間に車の故障もあってちょっと困ったけど、たまにはアリゾナから出られていい旅でした。



We went to Salt Lake City UT on last weekend.



Bryan had a zrii's convention. Driving up there was cheaper than Flying, so we decided to go as a family.



Kids and I visited templesquare.



It was very good experience. Daniel,Emily and Kota loved it.



They also enjoyed playing with snow.



Bryan had a very wonderful time at the convention.



One unhappy thing was our car had broken but luckly it fixed pretty quick.





0 件のコメント: