4/30/0020

Swimming !

It is time to go to swimming!!......that's what I thought but water was'nt heated which means it was little bit coooooold.

Daniel and Emily were even swimming about having fun with water which was still not warm enough. (They just doesn't care) Kota got into water but it was too cold for him so that he enjoyed playing around side of the pool.

プールに行く時がやってきた!!と思って、友達の所にあるプールに行かせてもらって一緒に泳ぎました・・・でも、プールの水はヒーティングされていなかったので思った以上にまだ冷たかった・・・。
それでも、ダニエルとえみりには関係なし!多少震えながらも二人とも大はしゃぎで思う存分遊びました。煌大には冷たすぎだったらしくプールにはほんの少しだけ入り、後はプール際で水遊びを楽しみました。

Kota and Emily were fall into sleep on the stroller when we were on the way home.

こうたとえみりは帰り道にベビーカーの上で眠ってしまいました。こうた君途中で落ちなくてよかった・・・。

0 件のコメント: