10/24/0020

Emily and Zoo

Our friend invited us to go to the Phoenix Zoo.
We were so excited to go there with them.
But then.....things were happened that I got call from Daniel's school because Daniel got sick and throw up at his classroom. I had to go pick him up and stay home with him.
So, kindly our friend took Emily to go to the zoo.
She packed up her lunch and said "I'll go and have fun with my friends!!"
Kota couldn't go without me, so he stayed with us at home.




Emily had a chance to touch sting ray.
She had loads of fun!! and then she asked me to take her to the zoo again and again...
Well, I'm glad that she had so much fun.
近所に住む友達が一緒にフィニックス動物園に行こうと誘ってくれました。
とても楽しみにしていたのですが、その日の朝ダニエルの学校から電話があり、教室で嘔吐をしたとのことでダニエルを迎えに行き、一日家でいることになってしまいました。
それでも、親切なことに友達がえみりを一緒に連れて行ってくれました。
煌大はママから離れらず結局家でいることに・・・。
えみりはバックにお弁当などを詰めて嬉しそうにはりきって「楽しんでくるよー!」と元気に出かけていきました。
友達と一緒でよほど楽しかったらしく動物園から帰ってくると、またすぐに動物園に行こー!連れて行って、いつ行く?ってな感じでしつこくせがまれてます・・・。




1 件のコメント:

Unknown さんのコメント...

愛するシモンス長老と福田姉妹へ (Brian to Kumikoでしょう?)

おひさしぶり!Devin and Monica があなたたちのBLOGを送ってくれました。元気ですか?

ぼくたちは元気です。一ヶ月ごろ前、ぼくたちのさいしょのあかちゃんが生まれました!彼の名前はBROCKです。寝ることは何か覚えることができません!:)

日曜日、伝導の写真を見つけました。福田しまい、藤沢ワードのTALENT SHOWを覚えますか?なつかしいね!

とにかく、二人について考えている。あなたたちはどうかどうか書いて教えてください!

keithmccauley@gmail.com