11/05/0020

Wonderful night

We had a wonderful night with Brother and sister Totten.
They just came home from their 3rd mission and they are traveling around to see their family and friends.
All of us worked in Tokyo South mission as a missionary about 9yers ago.
Luckily they choose to came to visit us!!
We love them so much because they are such a good example to us and they have such a great friendship.
They took us to the dinner.(It was great)
Bryan and I always talking about our future and we want to be like them when we grow up.
I hope that they will continue to have a wonderful trip.
Thank you for coming to see us.

トッテンご夫婦と素敵な夜を過ごしました。
彼らは教会の宣教師として3度目の伝道から帰ってきたばかりです。伝道中しばらく会えなかった家族や友達に会う旅をしているところだそうです。
彼らと私たちは9年ぐらい前に東京(東京南伝道部)で同じ時期に宣教師としてともに奉仕していました。
幸運にも彼らは私たち家族の所にも会いにきてくれました!!
そして、夕食に連れて行ってくれました。(やさしい)
トッテン夫婦は私たちにとってすばらしい模範であり、友情の厚い人たちであり、私たちの大好きな尊敬する人たちです。
私たちも歳をとったら彼らのようになりたいねーといつも話しています。
今後もしばらく旅を続けるそうなので、気をつけて安全であるように願っています。
ほんとに、我が家に来てくださってありがとうございました。とても嬉しかったし楽しかったです。


1 件のコメント:

Rachel Murdock さんのコメント...

Wow! So good to hear the Totten's are still serving missions. I miss them. They are such a great example!