12/13/0019

Kota's Birthday Party


We had Kota's 2nd Birthday party on saturday December 8th
We invited our family and friends.
We played with lots of balloons and made a Mr. Potato head.

We didn't have much money so that I made a baby wipe box pinata. It was silly idea but It worked out.We had lots of fun!! and... Happy bithday Kota!!

Here is a video from Kota's B-day cake.
I'm sure that he was very happy about blew out his b-day candles.


12月8日に家族や近くの友達を招待して、煌大(こうた)の2歳の誕生会をしました。
風船をたくさんふくらませて部屋中風船だらけで子供たちはおおはしゃぎでした。
誕生ケーキをする前にピニャ-タ割りをしました。ピニャータの中にはキャンディーが入っていて割れると出てくるという仕組みで子供たちに欠かせないものと言えるかな。
我が家のダニエル(5歳)は我こそはと出てきたキャンディーを必死にかき集めていました。煌大はキャンディーを手につかむととりあえず満足という感じでした。
まー、とりあえず皆で楽しい誕生会ができてよかったね。

By the way, my friend Julie figured out for me to wright this blog in Englsh and Japanese.
I'd like to say Thank you to Julie and I'm so glad for her help.

0 件のコメント: