12/24/0019

Christmas Lights

We went to see a Christmas Lights at Mesa Temple. It was pretty crowded there but Daniel and Emily and Kota was so excited to see those beautiful lights.

We stayed there about Hour and half. Kota talked a lot......but we could understand what he trying to say was a little bit, but It's okay we know that he was very happy to see those lights and Christmas display.


I think this was Yoshi's first time to go see the Mesa Temple and Christmas Lights.

He was impresed.

Yoshi was holding Kota when Kota got tired of walking. Yoshi was being a nice uncle.




Daniel wanted to go see the big statue of Jesus, so we went to the visitor center.
Daniel said "Wow"
Emily said "look"
Kota was smiling big and point his finger to the statue and he said "It's Jesus"

Our childeren was soooo happy to see Jesus.

It was very nice visit to see Temple and Christmas Lights as a family.






メサ神殿のクリスマスのライトアップを見に行ってきました。結構たくさんの人で混雑していたけど、ダニエルもえみりも煌大もきれいにライトアップされた神殿とクリスマスライトが見えてとても喜んでいました。


1時間半ぐらいそこにいて、ライトを見て周りました。煌大は嬉しかったのかとてもよくおしゃべりをしてくれたけど・・・親の方は彼が何を言っているのかほとんどわからず・・・と言う感じでしたが、とりあえずクリスマスライトやクリスマスの展示物が見れて彼がとても幸せだと言うことはよく分かりました。

よしにとって今回がメサ神殿とクリスマスのライトアップを近くで見る初めての日となりました。物静かなよしですが、結構気に入っていた様子・・・と言うことにしておこう。
煌大が歩きつかれた時は彼を抱っこして歩いてくれて、とても良いおじさん役をしてくれました。(よくやった、よし!!)

ダニエルは神殿のすぐ横にあるビジターセンターに行って大きいイエス・キリストの像が見たい!と言うので行ってきました。 キリストの像の前で
ダニエル:「おおーっ!」
えみり:「見てーっ!」
こうた:大きな笑顔で像の方を指さして「ジーザス!!」

子どもたち3人とも大感激!!!でした。

寒かったけどみんなこんなに感激してくれて行って良かったなーと思っています。

0 件のコメント: