6/17/0020

Visitor

We had a visitor yesterday. We(Bryan,Me and Julina) served as a missionary in Tokyo Japan and we were in same zone and district.

She had a Family reunion here in AZ so she stopped by at our place.

It was nice to see her.

We had "Okinawa Tacos" for dinner and then played Wii for a little bit.

She had to go to other place so she couldn't stay long but we had very good time with sister Lambson.

昨日は我が家に訪問者が来ました。ブライアンと私、ジュリーは教会の宣教師として東京の同じ地域で伝道していました。

ジュリーはアリゾナで彼女の家族の集まり(同窓会みたいなもの)があり、そのついでに我が家にも寄ってきてくれました。

夕食に「沖縄タコス」を食べて、その後ウィーで少し一緒に遊びました。

彼女は他にも行く所があったので長い時間いることはできなかったけど、良い時間を過ごせました。

来てくれてありがとう、ラムソン姉妹。

0 件のコメント: