12/27/0020

Christmas 2008



Christmas Eve, we went to Bryan's Grandma's and had dinner and white Elephant with family.
Christmas Morning, Bryan's Mother and his Sister Came over to our place and spent time together as a family.
Before we opened up presents, Daddy(Bryan) talked about Birth of Jesus Christ.
We had "Sukiyaki"for lunch!! It is Japanese food and it was sooooo good.
Aunt Jennifer bought some puzzles and we enjoyed it.
Emily,Daniel,Kota did 100 pieces of puzzles.
Bryan, Jennifer and I did 500 pieces. (this 500 pieces puzzles was tough and it took long time to finish)
Merry Christmas and a Happy New Year to all!!


クリスマスイブは毎年恒例で、ブライアンのおばあちゃんの家に他の家族も集まってきて一緒に夕食をし、それからホワイトエレファントというプレゼント交換をしました。
クリスマスの朝はブライアンの母と妹のジェニファーが我が家に来て一緒に家族の時間をすごしました。プレゼントを開ける前にブライアンがイエスキリストの誕生について話してくれました。(子供たちは一応、聞いていた)
お昼ご飯は”すき焼き”をしました!!とっても久しぶりに食べてすーごっくおいしかった。(自己満足)
ジェニファーがいくつかパズルを買って持ってきてくれたのでみんなでしました。
子供たちは100ピースのパズルをし、大人は500ピースのをしました。
500ピースのは完成するまでに結構時間がかかりました。
平凡な、でも幸せな家族のひと時を過ごせたクリスマスでした。
メリークリスマス!そしてよいお年をおむかえください。

2 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

☆★A HAPPY NEW YEAR★☆...although it's a little bit early:-P

Hi,Bryan&Kumiko!!

Thank you for sending a lovely card!!!!My mom said so.
I'm her oldest daughter of Taeko
Uehara.My name is Asami.Nice to meet you!!
We are fine.
We are glad you seem to be fine♪
And we enjoyed watching your blog!!That's gteat☆★Your children are so pretty!!!

Have a nice holiday!!

With Love*♪*♪*

Asami+Taeko

Kimmy さんのコメント...

Sounds like a great Christmas! I love the pictures!