1/03/0021

Happy New Year and Wii Party!

We stayed up until midnight on New Years Eve.
Emily was sick and had a fever so she was just laying on the sofa. (poor Emily)
Bryan was kind of sick too, so he was just laying on the sofa sometime or playing with his laptop.
Kota, Daniel and I had fun with Wii !! We played Wii Sports.
Daniel and Kota had blast playing Wii boxing. Daniel sweat a lot!!
I was helping Kota but we couldn't beat Daniel. He was good at boxing.....and bowl.
We did bowl 3 or 4 times but I couldn't beat Daniel at all.
It was fun.


Daniel and Kota playing Baseball game.

They were playing Mario kart. Daniel was crying after this picture because I helped Kota and we beat Daniel.

She was very sick and her fever(mostly 101 but highest was 104) didn't go down for 3days. Friday Morning she was crying and cryaing because her arm pit hurt so I took her to the Doctor on Friday and got antibiotics. Then she was feeling better in the evening. It was terrible for her to get sick but the good thing is ....she is better now.


大晦日は夜中まで起きていました。12時になった時、除夜の鐘の代わりに家の外でパンパーンという花火の音を聞きました。子供たちは先に寝てしまうだろうと思っていたらゲームをしたりビデオを見たりしながら結局12時近くまで起きていました。
ちなみに普段は8時がベッドタイムです。
えみりは風邪でしんどそーにしながらベッドは嫌だと言うので、ソファーの上で過ごしました。
ブライアンも風邪気味で、ソファーで横になったり、ラップトップで遊んだりしていました。
こうた、ダニエルと私はWiiで遊びました。二人は特にボクシングのゲームで盛り上がり、ダニエルは汗びしょびしょになっていました。
私とダニエルでボーリングの対決をしたら・・・なんと3,4回して全勝負ダニエルが勝ちました。(楽しかったけど、1回もダニエルに勝てなくてちょとくやしかった。)
えみりは薬を飲んでいてもほとんど熱が下がらず、38.8℃とか、最高で41℃の高熱が続き、金曜日の朝は脇が痛い!といってずっと泣くので病院に連れて行き、抗生物質をもらいました。夕方にはあっという間に熱も下がってご飯もたくさん食べられるようになりました。今ではだいぶ元気です、よかった。






1 件のコメント:

Kimmy さんのコメント...

We are gonna have to get one of those one of these days! looks like so much fun- minus the sick part. So how about you guys make a new years resolution to come visit us sometime? The kids would have a great time!!