1/22/0021

Birthday Princess

It was Emily's 5th birthday today.
She was born in Japan and it was snowing outside.
Her older brother Daniel who was 15month old had a running nose and cough at that time.
Then....She was hospitalized about a week when she was only one week baby because she got a pneumonia.
I was very scared and worried about her so much.
I couldn't do anything special for her but I only could do was a stayed with her side and watch her to recovering from her sickness.(It made me tired both physically and mentally.)
I'm so lucky to have her and she is one of my special one.
Happy birthday Emily. 今日は娘のえみりの5歳の誕生日でした。
えみりは日本で生まれました。生まれた日、外では雪が降る寒い日でした。
兄であるダニエルはこのとき15ヶ月で、風をひいて鼻水と咳がでていました。
そして・・・えみりは生後1週間の若さで肺炎になり、1週間ほど入院しました。
母親として、小さい赤ちゃんに肺炎を患わせてしまった・・・という申し訳なさや自分ではどうにも治してあげられない力のなさに落ち込んでどうしようもない気持ちの中でただできることは、そばにいて見守ってあげていることでした。
そのえみりも無事5歳になりとても嬉しく思っています。
えみり、誕生日おめでとう。

1 件のコメント:

Kimmy さんのコメント...

Happy Birthday to such a sweet and adorable little girl! Looks like a yummy cake!