1/17/0021

Anniversary

January 4th was our 7th anniversary but we couldn't do anything special, because we were sick.
So,we celebrated our anniversary yesterday.
Bryan and I went to US Airways-center to watch Sun's game (great seats too!). Sun's lost their game but it was great. If we have a chance, we definitely wanna go there again.
I feel that 7 years are short but we did and had lots of things include good and not so good.
Anyway,I just want to say....
I'm thankful for my dearest husband Bryan who loves me so much and everything he does for me and the children.
I'm thankful for that we have three special children Daniel,Emily and Kota.
I'm thankful for that we were married in the Temple and our family can be together forever.
1月4日は7回目の結婚記念日だったけど、家族みんなが風邪をひいて体調を崩していたので特に何もできませんでした。
それで、昨日結婚記念日のお祝いをしました。
ブライアント私はNBAのフィニックスサンズのゲームを見に行きました。サンズはこの日負けてしまったけど、すぐ近くでプロのゲームが見れてとても面白かった!機会があればまた見に行きたいです。
7年はすごく短かかったなーと感じるけど、いい事も、あまりそうじゃない事も含めていろんな事があったし、いろんな事をしました。
でも、今一番言いたいことは・・・
私と子供たちのために夫のブライアンがしてくれるすべての事と、私のことを変わらずに愛してくれていることに感謝しています。
そして、ダニエル、えみり、煌大という特別な3人の子供たちを授かっていることに感謝しています。
また、福音を知っていることそして、私たちが神殿で結婚したことと、私たちが家族として永遠に一緒にいられることに感謝しています。

4 件のコメント:

Kimmy さんのコメント...

Happy Anniversary guys! We think you guys are a great couple!

Rachel Murdock さんのコメント...

Congratulations on 7 years. We just had our 7th anniversary this month too. Time flies!

Chieko さんのコメント...

Happy Anniversary! We share the same day as our wedding anniversary, huh? Sorry, you got sick too. Hope you are feeling better.

thelivesofthebradyfamily さんのコメント...

おめでとう!7年あっという間だね。私たちも3月で7年になるよ。えみりちゃんのお誕生日もおめでとう。子供の成長は早いね。
来月、チビ二人連れて日本に行ってくるよ。愛理は保育園に入れて日本語上手になってもらうつもり!くみちゃん達は日本行く予定はあるの?また会いたいね。