5/05/0020

Family Camp May 2008

We had a Family camp at Bear Canyon Lake in AZ. We had a very nice vacation with Bryan's uncle and his family and Bryan's Aunt.

It was chilly during the night and some of the part of shade had a snow.

Our kids were so excited to have camping with family and friends. They loved everything about camping because Mommy doesn't say anything even they got dirt all over their face or pants.

And their most favorite part was a making roasted marshmallows around fire.Daniel was a roasted marshmallow king!! He had tons of marshmallows.........



Daddy gave Daniel a lesson how to use hatchet.


5月2-4日、アリゾナのベアーキャニオンレイクでキャンプをしました。ブライアンのおじさんと彼の家族、ブライアンのおばさんたちと楽しい休暇を過ごすことができました。夜はとても寒かった・・・昼間でも陰の部分では所々に雪が残っていました。

子供たちは家族や友達と一緒のキャンプをとーっても楽しんでいました。いくら服や顔を汚してもマミーに何も言われないので更に楽しかったんだろう・・・。

子供たちの一番の楽しみはキャンプファイヤーでマシュマロをあぶって食べること!!!(これがなければキャンプではないっ!と言う感じかな?)
ダニエルはマシュマロキングに輝いた!と言えるでしょう。”食べすぎ”ぐらい食べたよ彼は・・・。

Bryan and Yoshi and Ruben threw a stone into the Lake.

0 件のコメント: