5/28/0020

Once Again...

Once again We went to Quad riding this Monday.
My brother Yoshi went with us this time!!
Yoshi said that it was pretty fun but also he was little scared of riding a quad.
I think that he did pretty good job with quad as a first time.

Bryan told me that Yoshi was almost killed himself when he almost fell off a cliff.
Luckly in front of his tree and Bryan saved him.
I just ride a twice this day......(that was good enough for me).

Yoshi and Daniel Riding a Quad.

今週の月曜日また、クワドに乗りに行ってきました。今回はよしも一緒でした!!

よしは「楽しかったけどちょっと怖かった」と言っていました。

初めてにしてはよしは上手くできたかな?と思います。

よしとブライアンの二人で乗りに行ったときに、よしが後もうちょっとで崖から落ちて死ぬか大怪我をするところだったらしいです・・・。木とブライアンに助けられたそうで・・・生きててよかったな、よし!!

私はこの日、2回だけ乗りました。

Yoshi was stuck in the mud and he could'nt get out of there so that Bryan back a quad up for Yoshi.

0 件のコメント: