5/15/0020

Silly Dance Show

Daniel and Emily and Kota held a dance show the other day.
Daniel loves hip hop.
Emily loves ballet.
Kota loves just jumping around a people.
There was only me as a audience.
It was pretty funny show and all of my children had a good time.
I think that this was a good practice for them to something share their talents with someone someday.

ダニエル、えみり、こうた、がダンスショーを開きました。

ダニエルが好きなのはヒップホップ系のダンス。

えみりが好きなのはバレエ系のダンス。

こうたが好きなのは人の周りでジャンプすること。

観客は母である私一人だけでした・・・。(観客兼カメラマン)

結構おもしろおかしく、子供たちも楽しんでいました。

今回のショーは、いつか子供たちが誰かと才能を分かち合うよい練習になったかな?と思っています。

0 件のコメント: