5/22/0020

Quad Riding

We went to Quad riding on Tuesday. It was hot but also we had a good time.
Bryan was most excited about to ride a guad.
Emily and Daniel had fun riding quad with daddy. Kota was okay to ride it but he was having more fun playing with sand and rocks.
I think that this is my 2nd time to ride a quad and I still got little afraid to drive.
We saw a Gila Monster. It was pretty big and crossing a desert slowly.
Yoshi couldn't go with us because he had a test on that day at his school.

「クワド」って言えばいいのかな?と言う乗り物に乗って遊びました。クワドは砂漠の道でも簡単に走り抜けてくれます。

私はこれで2回目ぐらいだけど、まだちょっと運転するの怖かった。えみりとダニエルはダディーと一緒に乗るのを楽しんでいました。こうたは乗るのは特に怖がることもなく大丈夫だったけど、クワドよりも砂と石で遊ぶことの方がもっと楽しかったみたい。

クワドに乗っている途中、ヒラモンスターというわりと大きなトカゲ(かな?)を見る機会もありました。ブライアン曰く、ヒラモンスターはすごい毒をもっているらしい。

よしは学校でテストがあったので学校を休めず、一緒に行くことはできませんでした。残念・・・。

0 件のコメント: