9/12/0020

Award !!

On Wednesday, Daniel recited a poem "Hickory, Dickory, Dock" at school in his class and he got a No.1 award.On the way home from school, Daniel told me a story that how he got an award and his eyes were shining with joy.
Daddy and I told him "Congratulations! I'm so proud of you !"
Daniel was happiest boy in the world that day.
水曜日にダニエルが幼稚園で’ヒッコリー、ディッコリー、ドック’という詩の暗唱をしました。
そして、なんとクラスで1番の賞をもらって帰ってきたのです!!
学校からの帰り道、ダニエルがアブラムズ先生からどうやって賞をもらったかなど、目をキラキラ輝かせながら話してくれました。
それでダディーと私は、「おめでとう!誇りに思ってるよ!」と伝えてあげると・・・・ダニエルはその日、世界一幸せ者の様子でした。
I asked Daniel to recite the poem "Hickory,Dickory,Dock" once again.
ダニエルに「ヒッコリ-、ディッコリ-、ドック」の詩の暗唱をしてもらいました。楽しんで聞いてやってくださいね。

0 件のコメント: