9/21/0020

Three little Monkeys love to Dance!!

We were practicing a song for Primary Program this evening.

When we finshed practice a song then Daddy turned the keyboard on and played fun music for kids.

They like to dance to music very much, so they started dancing.

They dance like a monkeys in the Jungle.....I think it's cute but it was noisy.

Anyway, It was a fun sunday night.

10月にあるプライマリーの聖餐会での発表にそなえて歌の練習をしました。

そして、歌の練習が終わるとダディーが子供たちのためにキーボードで楽しい音楽を流してくれました。

我が家の子供たちは音楽に合わせて踊るのが大好きで、音楽が流れ出すと自然と踊りだしました。

子供たちはジャングルの”おサルさん”のように踊っていました・・・それはそれで可愛いんだけど、結構うるさかったなぁ。

まぁ、なんだか楽しい日曜の夜でした。

0 件のコメント: