9/28/0020

Saturday afternoon's Happenings

Our precious Princess, Emily went into the kids room and sat on Kota's bed where she cut her bangs very short.
She thought it was fashionable.....
えみりが密かに子供部屋に工作用のはさみを持ち込み、こうたのベッドの上で前髪をチョキッ!と切ってしまいました・・・。彼女自身はそれが可愛いと思ってしたことらしいのですが・・・・・・。


I evened her bangs but she didn't like it so she cried a little bit.
えみりの前髪をそろえてあげたのですが、彼女はどうも気に入らなかったらしく、泣いてしまいました。 不二家のペコちゃんみたいで「可愛いよ」と言ってあげると、ペコちゃんが何かも知らないのにちょっとにっこりしてくれました。でも、”ペコちゃん”に似てるでしょ??

Emily's fairy tale with twist.
She can make up her own stories very well and she was telling one of her make up story with stuffed animal and cardboard house. But Kota wanted to join her story, so he was interrupting her.
えみりは自分でお話を考えるのが大好きで、この日もウサギのぬいぐるみと段ボール箱の家を使ってお話をしていました。こうたもこの時えみりのお話しに参加したかったらしく横から邪魔をし始めてしまいました。

0 件のコメント: