9/27/0020

Ground Breaking Ceremony

We had a "Ground breaking ceremony" for our stake center building.
It has been about a year since our church building was destroyed by a fire.
私たちの教会堂をこれから建設するに当たって「鍬入れ式」が行われました。
今から約1年ぐらい前に私たちが毎週集っていた教会堂は火事になり、燃えつくされてしまいました。
なので、それ以来べつのステークの教会堂を借りて集会をしています。



Picture what the church will look like. 教会堂の完成予想図

There was a pancake breakfast for all people who participated in ceremony. Kota ate at least 4 big pancakes.....which is surprised me a lot.

式に参加したすべての人に、パンケーキの朝ごはんが用意されていました。(アメリカでは朝ごはんにベーコンと卵とパン又はパンケーキやワッフル、といったものが一般的かな、あとはシリアルとか)  コウタはパンケーキを4枚はペロリと食べてしまいました。私はあんまり食べないだろうなぁと思っていたのでちょとびっくりでした。

0 件のコメント: